Стан розгляду звернень громадян за І квартал 2013 року - 19 Квітня 2013 - Державна виконавча служба
Субота, 10.12.2016, 11:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Начальник
управління ДВС ГУЮ
області
ЧУМАК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ
ЧУМАК
ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ
Mеню

Лінія захисту

Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода
GISMETEO: Погода по г.Кировоград
Статистика
Besucherzahler how to marry a russian woman
счетчик посещений

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Логін:
Пароль:
Головна » 2013 » Квітень » 19 » Стан розгляду звернень громадян за І квартал 2013 року
15:30
Стан розгляду звернень громадян за І квартал 2013 року
За І квартал 2013 року на розгляд до управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Кіровоградській області надійшло             261 звернення громадян, за аналогічний період 2012 року – 279,  що на 18  звернень менше ніж у   2012 році. З Державної виконавчої служби України одержано 25 звернень, з «Урядової гарячої лінії» - 30 звернень; від  інших органів, в тому числі з Гарячої лінії голови ОДА Ларіна С.М., Кіровоградського обласного контактного центру -  90 звернень,  від заявників - 116 звернень.     
У порівняні з аналогічним періодом 2012 року кількість повторних заяв  у 2013 році збільшилась  на 5 одиниць (2012 – 4 повторних звернень, 2012 – 9 звернення),  а скарг  на  3 одиниці зменшилось (2012 – 5 повторних, 2013 –2).
З метою належного розгляду повторних звернень громадян та встановлення дійсності фактів, викладених у зверненнях, управлінням державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Кіровоградській області ініціюється проведення  оперативних нарад  за участю заявників, начальника відповідного територіального відділу державної виконавчої служби області та державного виконавця.
Зазначаю, що  статтею 18 Закону України «Про звернення громадян» передбачено  права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Так, громадянин, який звернувся із заявою чи  скаргою  до  органів державної влади, місцевого самоврядування,  підприємств,  установ, організацій незалежно  від  форм  власності,  об'єднань  громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
     особисто викласти  аргументи  особі,  що  перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
     знайомитися з матеріалами перевірки;
     подавати додаткові матеріали  або  наполягати  на  їх  запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
     бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
     користуватися послугами  адвоката  або представника трудового колективу, організації,   яка   здійснює   правозахисну   функцію, оформивши  це  уповноваження у встановленому законом порядку;
     одержати  письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
     висловлювати усно  або  письмово   вимогу   щодо   дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
     вимагати відшкодування збитків,  якщо вони стали  результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
В свою чергу органи  державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян,  засоби  масової  інформації,  їх  керівники  та  інші посадові особи наділені обов’язком  щодо розгляду заяв чи скарг, що передбачено                                  ст. 19 Закону України «Про звернення громадян».
            Так, зазначені органи зобов'язані:
     об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
     у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану  постанову;
     на прохання  громадянина  запрошувати   його   на   засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
     скасовувати або  змінювати оскаржувані рішення  у   випадках, передбачених  законодавством  України,  якщо  вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій,  виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
     забезпечувати поновлення  порушених  прав,  реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;
     письмово повідомляти  громадянина  про  результати  перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
     вживати заходів  щодо  відшкодування  у встановленому законом порядку матеріальних збитків,  якщо їх було завдано громадянину  в результаті  ущемлення його прав чи законних інтересів,  вирішувати питання про відповідальність  осіб,  з  вини  яких  було  допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін  довести  прийняте  рішення  до  відома  органу   місцевого самоврядування,  трудового  колективу  чи  об'єднання  громадян за місцем проживання громадянина;
     у разі  визнання  заяви  чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
     не допускати  безпідставної  передачі  розгляду заяв чи скарг іншим органам;
     особисто організовувати  та  перевіряти стан розгляду заяв чи скарг  громадян,  вживати  заходів  до  усунення  причин,  що   їх породжують,  систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
     У разі  необхідності  та  за  наявності  можливостей  розгляд звернень громадян покладається  на  посадову  особу  чи  підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. 
 
 
Начальник відділу організації
             та контролю за виконанням рішень
Касімова М.О.
Переглядів: 421 | Додав: vilenovich1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Час
Пошук

Влада