Протягом 9 місяців 2012 року на розгляд до управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Кіровоградській області надійшло 905 звернень громадян, за аналогічний період 2011 року – 696, що на 209 звернення більше у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року.
З Міністерства юстиції України (Державної виконавчої служби України) одержано 137 звернень, за аналогічний період 2011 – 124 звернення; з «Урядової гарячої лінії» - 117 звернень, за аналогічний період 2011 – 77 звернень; від інших органів, в т.ч. з Гарячої лінії голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Ларіна С.М. - 360 звернень, за аналогічний період 2011 – 199 звернень, від заявників - 291 звернення, за аналогічний період 2011 – 296.
У порівняні з аналогічним періодом 2011 року кількість повторних заяв у поточному 2012 році зменшилась на 7 одиниць (2011 – 44 повторних звернень, 2012 – 37 звернення), скарг зменшилось на – 7 одиниць (2011 – 22 повторних, 2012 –15).
З метою належного розгляду повторних звернень громадян та встановлення дійсності фактів, викладених у зверненнях, управлінням державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Кіровоградській області ініційовано проведення 6 оперативних нарад за участю заявників, начальника відповідного територіального відділу державної виконавчої служби області та державного виконавця.
Начальник відділу організації
та контролю за виконанням рішень
Касімова М.О.
|